Workshops

In Sociaal Cultureel Centrum D’n Durpsherd te Berlicum aanvang 10:00 uur

IMG_3844 IMG_3849                 20161008_142608

Nworkshop2aast de Paranormale avonden organiseert de stichting regelmatig workshops, waarbij aan mensen de mogelijkheid geboden wordt om de eigen gaven te leren kennen. Door meditaties en oefeningen wordt u in de gelegenheid gesteld te ontdekken, waar uw sterke punten liggen, wat u goed kunt en wat u ermee kunt doen. Uiteraard wordt u tijdens deze workshops op deskundige manier begeleid door de bestuursleden en vrijwilligers van de stichting. De data van de workshops worden tijdens de demonstratieavonden bekend gemaakt en ziet u ook onder aan deze pagina.

Uiteraard bestaat altijd de mogelijkheid om voor een workshop in te schrijven. De workshops duren een hele dag en worden meestal op zaterdagen gehouden in het Sociaal Cultureel Centrum D’n Durpsherd, gevestigd aan de Kerkwijk 61 te Berlicum. De kosten voor het bijwonen van een workshop bedragen € 40,00 (dit is inclusief een gezamenlijke lunch). De aanvangstijd is altijd 10:00 uur.

20161008_162655De workshops zijn gepland op:

• zaterdag 3 februari 2018
  • zaterdag 24 maart 2018